Sayfalar

10 Ekim 2014 Cuma

İK ve cehennem

Bir firmanın İnsan Kaynaklari Muduru ölür ve goge yukselir. Kapida bir melek onu karsilar ve soyle der: "Size bir sans verecegiz. 24 saat boyunca cehenneme ve 24 saat boyunca da cennete gideceksiniz. Hangisini daha cok severseniz sonsuza kadar orada kalma sansiniz olacak."

Insan Kaynaklari Muduru bu fikri gereksiz bulur: "Aslinda ben secimimi coktan yaptim. Bu yola basvurmamiza gerek yok. Ben cennete gitmek istiyorum." Melek bunun imk€ ¦ânsiz oldugunu soyler: "Buranin da bazi kurallari var. Bu nedenle dedigimi yapmaniz gerekir. Sonra secim sizin." Mudur caresiz kabul eder. Bir asansore biner veeee yerin yedi kat altina iner. Bir kapidan iceri girdiginde bir bakar ki, yemyesil bir golf sahasinin uzerinde ve butun sevdigi arkadaslari orada. Seytan bile cok sevimli ve ona iyi davraniyor. Butun gun golf oynarlar, beraber yemek yiyip icki icerler. Mudur cok eglenir ve zamanin nasil gectigini anlamaz. 24 saat dolunca asansorle yukari cikar ve cennetin kapisindan iceri girer. Cennet de guzel ama fazla sakin bir yerdir. Butun gun bulutlarin uzerinde harp calip sarki soyler. 24 saat dolunca tekrar melegin karsisina cikar.

Melek sorar: "Evet, karariniz nedir?"
Mudur cevap verir: "Bunu soyleyecegimi hic sanmazdim ama cehennemde daha iyi vakit gecirdim oraya gitmek istiyorum." Bunun uzerine asansorle yerin yedi kat altina iner. Bir de gorur ki her yer cop dolu, pis bir koku sarmis etrafi. Dun cok eglendigi arkadaslari da copleri topluyor. Seytana sorar: "Dun burasi bir golf sahasiydi, yemek yedik, icki ictik.Bugun ne oldu, durum neden boyle?"

Seytan cevap verir: "Dun seninle is gorusmesi yapiyorduk. Bugun seni ise aldik."