Sayfalar

6 Şubat 2015 Cuma

Turkcell şikayetim hakkında

Sayın yetkili

Telefonuma gelen ve engelleyemediğiniz SMSler sebebiyle mağduriyet yaşıyorum. Sistem kayıtlarınızı kontrol ettiğinizde ne zamandır, kaç sefer ve neden aradığımı göreceksiniz.

Diğer firmaların telefonuma gönderdiği SMSler rahatsız ediyordu. Defalarda sizleri aradım ve en geç 48 saat içerisinde sorunun çözüleceği söylendi. Ancak bu sadece birkaç gün sürdü. Firmaların SMSleri sürekli gelmeye devam etti.

Online işlem merkezine girerek, tüm izinleri kapattım ve hiçbir SMS almayacak hale getirdim. Tam “rahatladım” derken SMSler artarak gelmeye başladı. İşlem merkezine girdiğimde ise ayarların tam tersine değiştirildiğini gördüm. Sizleri aradığımda “bir hata olduğu” söylendi. Bu cevap tatmin etmese de ayarları tekrar istediğim hale getirdim.

Fakat SMSler gelmeye devam etti. Sizi tekrar aradığımda “bazı firmaların kendi sistemlerini kullandığını” söylediniz. Bu cevap mantıklı gelse de, Turkcell gibi bir iletişim firmasının nasıl çözüm bulamadığını anlayamadım. Şimdilik bu cevap ile yetiniyorum.

Ayrıca internette bulduğum bilgiyi bu görüşme sırasında doğruladım; FIRSAT veya ALL yazıp 2780e SMS gönderdiğinizde gelen SMSler durduruluyordu. ( tabii tabii )

Yukarıdaki 2 şikâyetime verdiğiniz cevabı bir derecede kabul ediyorum. ANCAK ve ANCAK, aşağıdaki satırları dikkatle okumanızı rica ederim. Defalarca ifade etmeme rağmen, dışarıdan gelenleri engelleyemeseniz de, kendi sisteminizin gönderdiği SMSleri nasıl durduramadığınız bana kimse açıklayamadı. Sizi en son aradığımda takım liderinden aldığım komik cevap ise şuydu “ bu genele yaptığımız bir uygulamadır “. Turkcell’den gelen Trcll.im, indirim, reklam, kampanya, tanıtım içerikli SMSlerin bana gelmeye devam etmesinin sebebi durduramamanız değil, durdurmamanız veya durdurmak istememenizdir. Bir müşterinizi sinir harbine sürüklemek, onun isteklerine veya şikayetlerine kulak vermemek iddia ettiğiniz gibi lider, önder, en fazla, en büyük …. olan operatörün özellikleri değil. İstemediğim halde bana gönderdiğiniz her SMSten sonra işimi, gücümü bırakıp inatla sizleri aradım, defalarca email gönderdim ve internette şikayetimi dile getirdim.

Yıllardır süren bir şikayet karşısında, telefon ve klavye başında harcanan dakikalar karşısında dilini hiç bilmediğim bir insan evladı çözüm bulurdu.

Bayramda ve özel günlerde tarafıma gelecek tebrik SMSlerini almama pahasına tüm SMS alımını kapatmak istesem de internet bankacılığı için SMS kullanmak zorundayım. Bu ifadeyi kullandığımda aynı takım lideri şu cevabı verdi “isterseniz bu işlemi yapabilirim”. Yani Turkcell biz çözüm bulamıyoruz, size bu hizmeti vermeyelim diyor. Aynı şekilde telefonuma gelen istenmeyen çağrıları engellemek için de gelen çağrıları kapatalım, ne dersiniz?

Fatura bilgisi için gelen SMSleri de email olarak almak istediğimi belirttim, ancak bu sefer akrabalarımı telefon faturaları da, inatla dalga geçer gibi, bana gelmeye başladı.

Buraya yazarak herkesin bilmesini istediğim rezalet karşısında, çözüm bulmadığınız halde, süslü püslü “müşteri arandı, çözüm üretildi…vs.” yazacağınızı biliyorum. Ancak böyle bir şey olmayacak. Olsa şu ana kadar çağrılarıma veya emaillerime olurdu.

Bir müşterinizi sinir hastası yapacak derecede ilgisizsiniz. Adıma kayıtlı olan şahsi ve ticari hatlarımı diğer operatörlere taşıyacağım. Bundan sonraki faaliyetlerimde de kullanmayacağım. Benden tavsiye isteyen yerli ve yabancı tanıdıklarıma da uzak durmalarını söyleyeceğimi bilmenizi isterim.

Ayrıca sikayetimvar.com üzerinden ve musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr üzerinden verilen cevaplar, tamamen standart yani kopyala / yapıştır. Bir oku, anla, düşün, diğer kişilere aktar, çözüm üret yok. Kopyala / yapştır, ne kadar kolay değil mi? maile cevap verince, sorun çözüldü mü sanıyorsunuz?

Nuray hanım ile başlayan süreç çözüm merkezinden Cüneyt bey'in araması ile son buldu. Kendisi daha önceden fark edilmemiş bir noktayı düzelttiğini belirtti. 9 Şubat tarihinden itibaren herşey yolunda gidiyor.