Sayın yetkili
Telefonuma gelen ve
engelleyemediğiniz SMSler sebebiyle mağduriyet yaşıyorum. Sistem kayıtlarınızı
kontrol ettiğinizde ne zamandır, kaç sefer ve neden aradığımı göreceksiniz.
Diğer firmaların telefonuma
gönderdiği SMSler rahatsız ediyordu. Defalarda sizleri aradım ve en geç 48 saat
içerisinde sorunun çözüleceği söylendi. Ancak bu sadece birkaç gün sürdü. Firmaların
SMSleri sürekli gelmeye devam etti.
Online işlem merkezine girerek, tüm
izinleri kapattım ve hiçbir SMS almayacak hale getirdim. Tam “rahatladım” derken
SMSler artarak gelmeye başladı. İşlem merkezine girdiğimde ise ayarların tam
tersine değiştirildiğini gördüm. Sizleri aradığımda “bir hata olduğu” söylendi.
Bu cevap tatmin etmese de ayarları tekrar istediğim hale getirdim.
Fakat SMSler gelmeye devam etti.
Sizi tekrar aradığımda “bazı firmaların kendi sistemlerini kullandığını”
söylediniz. Bu cevap mantıklı gelse de, Turkcell gibi bir iletişim firmasının
nasıl çözüm bulamadığını anlayamadım. Şimdilik bu cevap ile yetiniyorum.
Ayrıca internette bulduğum bilgiyi bu görüşme sırasında doğruladım; FIRSAT veya ALL yazıp 2780e SMS gönderdiğinizde gelen SMSler durduruluyordu. ( tabii tabii )
Ayrıca internette bulduğum bilgiyi bu görüşme sırasında doğruladım; FIRSAT veya ALL yazıp 2780e SMS gönderdiğinizde gelen SMSler durduruluyordu. ( tabii tabii )
Yukarıdaki 2 şikâyetime
verdiğiniz cevabı bir derecede kabul ediyorum. ANCAK ve ANCAK, aşağıdaki
satırları dikkatle okumanızı rica ederim. Defalarca ifade etmeme rağmen, dışarıdan
gelenleri engelleyemeseniz de, kendi sisteminizin gönderdiği SMSleri nasıl
durduramadığınız bana kimse açıklayamadı. Sizi en son aradığımda takım
liderinden aldığım komik cevap ise şuydu “ bu genele yaptığımız bir uygulamadır
“. Turkcell’den gelen Trcll.im, indirim, reklam, kampanya, tanıtım içerikli
SMSlerin bana gelmeye devam etmesinin sebebi durduramamanız değil,
durdurmamanız veya durdurmak istememenizdir. Bir müşterinizi sinir harbine
sürüklemek, onun isteklerine veya şikayetlerine kulak vermemek iddia ettiğiniz
gibi lider, önder, en fazla, en büyük …. olan operatörün özellikleri değil. İstemediğim
halde bana gönderdiğiniz her SMSten sonra işimi, gücümü bırakıp inatla sizleri
aradım, defalarca email gönderdim ve internette şikayetimi dile getirdim.
Yıllardır süren bir şikayet
karşısında, telefon ve klavye başında harcanan dakikalar karşısında dilini hiç
bilmediğim bir insan evladı çözüm bulurdu.
Bayramda ve özel günlerde tarafıma
gelecek tebrik SMSlerini almama pahasına tüm SMS alımını kapatmak istesem de internet
bankacılığı için SMS kullanmak zorundayım. Bu ifadeyi kullandığımda aynı takım
lideri şu cevabı verdi “isterseniz bu işlemi yapabilirim”. Yani Turkcell biz
çözüm bulamıyoruz, size bu hizmeti vermeyelim diyor. Aynı şekilde telefonuma
gelen istenmeyen çağrıları engellemek için de gelen çağrıları kapatalım, ne
dersiniz?
Fatura bilgisi için gelen SMSleri
de email olarak almak istediğimi belirttim, ancak bu sefer akrabalarımı telefon
faturaları da, inatla dalga geçer gibi, bana gelmeye başladı.
Buraya yazarak herkesin bilmesini
istediğim rezalet karşısında, çözüm bulmadığınız halde, süslü püslü “müşteri
arandı, çözüm üretildi…vs.” yazacağınızı biliyorum. Ancak böyle bir şey olmayacak.
Olsa şu ana kadar çağrılarıma veya emaillerime olurdu.
Ayrıca sikayetimvar.com üzerinden ve musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr üzerinden verilen cevaplar, tamamen standart yani kopyala / yapıştır. Bir oku, anla, düşün, diğer kişilere aktar, çözüm üret yok. Kopyala / yapştır, ne kadar kolay değil mi? maile cevap verince, sorun çözüldü mü sanıyorsunuz?
Nuray hanım ile başlayan süreç çözüm merkezinden Cüneyt bey'in araması ile son buldu. Kendisi daha önceden fark edilmemiş bir noktayı düzelttiğini belirtti. 9 Şubat tarihinden itibaren herşey yolunda gidiyor.