Sayfalar

8 Şubat 2015 Pazar

Anne ve Baba hakkında

Aldığım çiçekleri annem ve babamın mezarına koydum oturdum sohbet ettim, onlar da çok isterlerdi oğullarının iş sahibi olduğunu görmeyi ama olmadı. Annem hep hayal ederdi beni çalgılı çengili evlendirmeyi, olmadı be anne. sen de göremedin babam da. şu hayatta bir siz vardınız, siz de yoksunuz. hayatımdan hiç tat alamıyorum siz olmayınca. ne yapayım? çok özlüyorum sizi. arada ailecek çekindiğimiz fotoğraflara bakıyorum, gözlerim doluyor. hiç sigara içmeyen oğlun, sigara içiyor arada. kızıyorum size, beni böyle yapayalnız bıraktığınız için. siz yokken kendimi çok çaresiz hissediyorum. keşke o gün hiç olmasaydı. ben de ölseydim orada ama olmuyor be. sizin için tek yapabildiğim şey çiçek alıp gelmek. yokluk içinde yaşasaydım da sizle vakit geçirebilseydim. sizi 1 dakika görmek için dünyaları veririm.

be ey sözlük yazarları ananızın babanızın kıymetini bilin gerçekten sonradan kafanızı taşlara vurursunuz.

( inci sözlük'ten alıntıdır )